Handelsbetingelser
Humleland I/S
har salg af øl (b2b) som sin hovedaktivitet og driver desuden webshoppen på humleland.dk.med salg primært til private.
Bestilling
Bestilling af varer foretages ved at finde varen på hjemmesiden, ”lægge” varen i kurven. Her kan du justere på din ordre. Ønsker du ikke at justere på ordren går du videre. Når du har handlet de varer du ønsker klikker du på ”gå til kassen”.
Udfyld kundeoplysninger/faktureringsadresse. På denne side vil du blive gjort opmærksom på at dine data vil blive overført til USA - det er fordi at vores shop opbevares på en amerikansk server hos Shopify.com. Det er et krav fra EU at vi oplyser om dette overfor vores kunder.
Herefter vælges leveringsmåde
Herefter udfylder du betalingsdelen.
Når du har bestilt og betalt varerne, modtager du en bekræftelse på e-mail fra os.
Derefter, når vi har pakket din ordre og den er klar til at blive sendt, modtager du en e-mail med dertilhørende Track & Trace information.
Betaling og pris
Alle vores priser er inkl. moms og afgifter
Du kan betale via Mobilepay eller du kan vælge at bruge VISA eller Mastercard.
Pengene trækkes først når varen/varerne sendes.
Der tages forbehold for udsolgte varer, tastefejl, og evt. pris eller afgiftsændringer. Hvis nogle varer på din ordre er udsolgt eller på anden måde ikke kan leveres, kontakter vi dig for aftale om evt. alternativ levering, reduktion i ordren eller senere leveringstidspunkt.
For at handle hos os skal du være fyldt 16 år, som dansk lovgivning kræver.
Levering
Afhentning i Humleland - se dage og tider på forsiden
GRATIS Levering ved køb over 499 kr.
Du kan vælge forsendelse med Postnord, Bring og GLS
Forventet leveringstid 1 til 5 dage. Undgå venligst at rette henvendelse før denne periode er ophørt.
Når varen sendes fra vores adresse, modtager du en mail som kvittering for afsendelse
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fortrydelsesret, hvor kunden selv skal betale for at sende varen tilbage til Humleland I/S. Fortrydelsesretten er kun gældende hvis varen er intakt og i samme ubrugte stand som ved modtagelse.
Reklamation
Der gives reklamationsret efter købeloven i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten vil dog være afgrænset til varens naturlige holdbarhed, idet der er tale om salg af fødevarer. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte os snarest efter modtagelsen.
Er varen beskadiget ved modtagelsen, bør De altid gøre Kurereren/fragtmanden opmærksom på dette, og påtegne det på fragtbrevet.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte os på humle@humleland.dk og medsende fotografisk dokumentation af varen.
E-markedføring
Der kan kun registreres en person pr. E-mail adresse.
Når du registrerer dig som kunde, SKAL du afgive følgende oplysninger om dig selv:
– Fulde navn (bruges for at sende varerne til det rigtige sted)
– Email (bruges til at bekræfte ordren samt til at sende Track & Trace information til)
– Adresse (bruges for at sende varerne til det rigtige sted)
– Postnr. & By (bruges for at sende varerne til det rigtige sted)
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres kun hos os og vores shop udbyder i USA - Shopify - en anerkendt og seriøs udbyder med stor sikkerhed.
Når der indsamles personoplysninger sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysningerne videregives ikke til tredjemand og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Humleland I/S - Fiskerivej 2 C - 8000 Aarhus C - CVR: 34832609